Lun, 09/11/2015 - 00:07

Ignacio Fernández participa en el I Fòrum d'Innovación CSIC-Cambra de Mallorca: La innovació en una regió de serveis con la siguiente conferencia:

De les relacions universitat-empresa a la comercialització de tecnologies: mites i realitats.
Dr. Ignacio Fernández de Lucio - Institut de Gestió de la Innovació i del Coneixement (CSIC-UPV). València.

Les relacions de les institucions acadèmiques i científiques amb l’entorn socioeconòmic són d’una gran complexitat com a conseqüència de la diversitat que les caracteritza, tant en el que té a veure amb els contextos diferents en els quals es produeixen, com en els subjectes diversos que es relacionen i els variats instruments que s’utilitzen. No obstant això, en la pràctica es produeix una marcada simplificació pel que els resultats obtinguts fins avui en aquest camp són febles. En l’exposició es passarà revista a alguns dels mites reduccionistes en aquest tema i les complexes realitats que suplanten.

Más información: Programa