València està situada en l'est d'Espanya, a la vora de la mar Mediterrània. És la tercera ciutat més gran del país, amb uns 800.000 habitants i una àrea urbana d'al voltant de 1,6 milions de persones. València està connectada amb les principals ciutats europees per mitjà de vols regulars, així com també per tren. Per exemple, Madrid a 1h i 40’ i Barcelona a 2h i 40’.

El campus de la Universitat Politècnica de València està situat a la zona est de la ciutat, a cinc quilòmetres del centre d'aquesta. El viatge a la UPV es realitza en 20-25 minuts en transport públic (autobús, tramvia i metre) des de la majoria dels punts de la ciutat. València és pràcticament plana i compta amb una àmplia xarxa de carrils bici, la qual cosa converteix aquest mitjà de transport en una opció segura i còmoda per a desplaçar-se per la ciutat.

Allotjament

València té una important oferta hotelera accessible des de qualsevol plataforma de reserva d'hotels. A més, existeixen les residències per a estudiants següents:

Recursos addicionals