Skip to main content

Are journal and author self‑citations a visibility strategy?
Francisco González-Sala, Julia Osca-Lluch, Julia Haba-Osca, 2019. In: Scientometrics.
https://doi.org/10.1007/s11192-019-03101-3


De qué de lo publicado nos podemos fiar
Julia Osca-Lluch, 2019. In: .


International positioning of the Spanish psychology journals
Macarena Tortosa-Pérez, Julia Osca-Lluch, Elisa Alfaro-Ferreres, Wilson López-López, 2019. In: Anales de Psicología/Annals of Psychology.
http://dx.doi.org/10.6018/analesps.35.2.332171


Scientific communication or a qualification for an academic career?
Julia Osca-Lluch, Francisco González-Sala, Julia Haba-Osca, Francisco Tortosa, Maria Peñaranda-Ortega, 2019. In: Anales de Psicología/Annals of Psychology.
http://dx.doi.org/10.61018/analesps.35.1.329211


Application of cartography to the display of bibliometric information
J. Haba-Osca, F. González-Sala, G. Mora-Navarro, J. Osca Lluch, 2018. In: .


Characterization of the "Education & Educational Research" Journals included in the JCR
Julia Haba-Osca, Francisco González-Sala, Julia Osca-Lluch, 2018. In: .


Psicología jurídica y forense en España: un estudio desde los másteres oficiales y títulos propios adscritos a las universidades españolas
Francisco González-Sala, Julia Osca-Lluch, Francisco Tortosa-Gil, María Peñaranda-Oretga, 2018. In: Anuario de Psicología Jurídica.
https://doi.org/10.5093/apj2018a3


Scientific production in Children's literature through the Web of Science
Julia Haba-Osca, Alba Ambròs, Julia Osca-Lluch, 2018. In: Language Teaching and Educational Research.


The Education Journals and its Relationship with other Scientific Disciplines
Julia Haba-Osca, Francisco González-Sala, Julia Osca-Lluch, 2018. In: .


Beneficios de las relaciones entre los miembros de los comités editoriales y las revistas científicas. El caso de las revistas iberoamericanas de psicología
Francisco González-Sala, Julia Osca-Lluch, Francisco Tortosa Gil, María Peñaranda Ortega, 2017. In: Revista Española de Documentación Científica.
http://dx.doi.org/10.3989/redc.2017.4.1460


Characteristics of monographic special issues in Ibero-American Psychology journals: visibility and relevance for authors and publishers
Francisco González-Sala, Julia Osca-Lluch, Franciso Tortosa Gil, María Peñaranda Ortega, 2017. In: Scientometrics.
DOI 10.1007/s11192-017-2372-4


Characterization of Legal Psychology through psychology journals included in Criminology & Penology and Law categories of Web of Science
Francisco González-Sala, Julia Osca-Lluch, Francisco Tortosa Gil, María Peñaranda, 2017. In: Anales de Psicología.
http://dx.doi.org/10.6018/analesps.33.2.262591


Durante los días 24 y 25 de noviembre de 2017 se ha celebrado en Catoria (Pontevedra), el  I Congreso Internacional sobre Cannabis y sus derivados: salud, educación y ley, que se ha celebrado con el…

Julia Osca-Lluch ha participado en la primera reunión del Grupo de Trabajo Proyecto Évict 2.
Durante los días 29 y 30 de enero de 2016 se ha celebrado en Cuenca la primera reunión del grupo de…

No item to display
Spanish Scientific research in psychology: an analysis of the differences in the production and scientific collaboration
Francisco González-Sala, Julia Haba-Osca, Julia Osca-Lluch
17th International Conference on Scientometrics & Informetrics
Application of Cartography to the Display of Bibliometric Information
Julia Haba-Osca, Francisco González-Sala, Gaspar Mora-Navarro, Julia Osca-Lluch
ICERI 2018: 11th annual International Conference of Education, Research and Innovation
Characterization of the “Education & Educational Research” Journals included in the JCR
Julia Haba-Osca, Francisco González-Sala, Julia Osca-Lluch
END 2018. Education and New Developments
El papel del Colegio de Psicólogos en el posicionamiento internacional de la psicología española contemporánea (1979-2017)
Macarena Tortosa, Julia Osca-Lluch, Elisa Alfaro, Francisco Tortosa
XXXI Simposio de la Sociedad Española de Historia de la Psicología (SEHP)/X Simposio de la Asociación de Motivación y Emoción (AME)
The Education Journals and its relationship with Other Scientific Disciplines
Julia Haba-Osca, Francisco González-Sala, Julia Osca-Lluch
INTED2018 Conference