Skip to main content

Building Local Strategies for the Adaptation to Climate Change of Farming Livelihoods. Review of a Participatory Approach Applied in Mesoamerica.
Claudia Bouroncle; Alejandro Carlos Imbach; Andrea Zamora, Omaira Urueña; Alejandra Boni, 2021. In: .


Do Perceptions of Academic Scientists Influence Non-Academic Collaboration?
Julia Olmos-Peñuela;Paul Benneworth;Elena Castro-Martínez, 2021. In: .


Expanding Capabilities through Participatory Action Research
Alejandra Boni; Alexandre Apsan-Frediani, 2021. In: .


Spanish research in Educational Psychology from a gender perspective (2008-2018)
Francisco González-Sala, Julia Haba-Osca, Julia Osca-Lluch, 2021. In: Anales de Psicología.
https://doi.org/10.6018/analesps.399871


Análisis Bibliométrico de la Revista Anuario de Psicología Jurídica entre 1991-2019
Macarena Tortosa-Pérez, Francisco González-Sala, Julia Osca-Lluch, Carlos Lloret-Sirerol y Elisa Alfaro-Ferreres, 2020. In: Anuario de Psicología Jurídica 2020.
https://doi.org/10.5093/apj2021a6


Civic ethics as a normative framework for responsible research and innovation
Félix Lozano; Irene Monsonís-Payá, 2020. In: Journal of responsible innovation.
10.1080/23299460.2020.1816024


Closing the gender gap at academic conferences: A tool for monitoring and assessing academic events
Corona-Sobrino Carmen, García-Melón Mónica, Poveda-Bautista Rocío, González-Urango Hannia, 2020. In: Plos One.
https://doi.org/10.1371/journal.pone.0243549


Efectos del consumo dual cannabis-tabaco sobre el embarazo y la descendencia: una revisión sistemática
Francisco González-Sala1, Víctor Ciudad-Fernández, Julia Haba-Osca, Julia Osca-Lluch, 2020. In: Revista Iberoamericana de Psicología y Salud.
https://doi.org/10.23923/j.rips.2020.02.036


Formación del profesorado de Secundaria en España: Un estudio a través de los Másteres Oficiales en Educación Secundaria en universidades públicas
Francisco GONZÁLEZ SALA; Mar BISQUERT BOVERT; Julia HABA-OSCA; Julia OSCA-LLUCH , 2020. In: Revista Interuniversitaria de Formación del Profesorado.


La innovación y sus protagonistas
Elena Castro Martínez; Ignacio Fernández de Lucio, 2020. In: .


Mujeres e innovación: ¿qué indicadores tenemos?
Paula Otero Hermida, Carolina Cañibano Sánchez, Elena Castro Martínez, 2020. In: Informe CyD.


Pruebas
Pruebas, 2020. In: .


Specialisation, diversification and the ladder of green technology development
François Perruchas, Davide Consoli, Nicolò Barbieri, 2020. In: Research Policy.
10.1016/j.respol.2020.103922


Visibilidad de las revistas de enfermería en los Journal Citation Reports y Emerging Source Citation Index
Esteve Claramunt Francisca, Osca Lluch Julia, Haba Osca Julia y González Sala Francisco., 2020. In: Revista Rol de Enfermería.