Marta G. Rivera, investigadora d'INGENIO (CSIC-UPV), ha participat a un reportatge per a la televisió autonòmica catalana (TV3). Rivera ha parlat sobre el sistema alimentari actual, "responsable d'un terç de les emissions de gasos d'efecte hivernacle".

"La crisi climàtica ja està reduint la producció d'aliments. A nivell global, un 5%, i a la regió mediterrània, els fenòmens extrems i els canvis en els patrons de pluja faran que diminueixi un 17% d'aquí al 2030", ha explicat la investigadora.

Marta G. Rivera, investigadora d'INGENIO (CSIC-UPV), estarà present a la V Jornada per l’aprofitament dels aliments i sistemes agroalimentaris més sostenibles, organitzat per l'Institut Estudis Catalans. L'esdeveniment tindrà lloc el proper 15 d'octubre a partir de les 09:00. La Sala Prat de la Riba, a l'Institut Estudis Catalans (Carrer del Carme, 47, 08001 – BARCELONA) acollirà l'acte.

Des del passat 5 d' octubre i fins al proper 16 de novembre, l'Institut de Gestió de la Innovació i del Coneixement, INGENIO (CSIC-UPV) està col·laborant amb el Departament de la Vicepresidència i d'Economia i Hisenda de la Generalitat de Catalunya en un cicle de tallers per treballar en el disseny d’agendes compartides transformatives emprant la del Consorci de Política d’Innovació Transformativa (TIPC).

L’Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya (AQuAS) ha estat nomenada pel CSIC unitat associada d’R+D+I, per a fer diversos estudis juntament amb INGENIO (CSIC-UPV) per un període de 3 anys.